CUM COLABORĂM?
1. Discovery Call
Fie că ne trimiteți un e-mail, ne auzim la telefon, ori stabilim o întâlnire la fața locului, este important ca în primă fază să vedem care sunt nevoile dumneavoastră și cum vă putem ajuta.
În această etapă ne este util planul spațiului pe care trebuie să îl amenajați și să avem câteva informații legate de funcțiuni, buget, stil și termenul în care vreți să vă mutați.
În funcție de complexitatea proiectului și de specialitățile implicate, trimitem o ofertă de preț în aproximativ 24 de ore de când am agreat prima temă de proiectare.
Propunerea noastră financiară ține cont de suprafață, complexitatea spațiului, nivelul de intervenție, termenul de livrare, numărul de vizite pe șantier.
Odată acceptată, semnăm contractul și începem proiectarea!
2. Vizita in sit
Primul pas pe care îl parcurgem este vizita la șantier. În acest moment echipa noastră va lua toate măsurătorile (lungimi, lățimi, înălțimi, poziții instalații etc), va verifica care sunt constrângerile și atuurile spațiului. În baza acestor dimensiuni vom redacta planurile 2D.
3. Tema de proiectare
Avem planul și dimensiunile reale așa că acum putem să discutăm aplicat despre tema de proiectare. Stabilim un stil, o idee de concept potrivite cu personalitatea beneficiarilor. Vom stabili împreună cum pot fi spațiile abordate.
4. Moodboard, costuri și transparență
În baza temei de proiectare creăm un Moodboard prin care vă sugerăm stilul, atmosfera și alte detalii estetice. Dacă ai nevoie, creionăm de la început un buget referință astfel încât să răspundem cât mai bine rapotului nevoi- costuri.
Odată acceptate cele două aspecte, continuăm cu faza de concept.
5. Planurile tehnice pe specialități
În faza de concept ne focusăm pe funcționalitatea planului, ergonomie, dar și design. Lucrăm în paralel la 2D (planuri) și 3D (randări/ imagini realiste) astfel încât beneficiarii să aibă un spațiu unic, potrivit lor.
Tot ce propunem în randări se poate realiza, iar pentru asta este nevoie de o detaliere tehnică în detaliu. Planșele vor fi folosite în execuția lucrărilor pe șantier. De asemenea partea de detaliere include toate cantitățile materialelor, finisajelor, obiectelor din amenajare (începând de la adezivi până la obiectele decorative).
Odată cu detalierea tehnică oferim clienților noștri și un calendar cu ordinea lucrărilor, o idee de coordonare a echipelor.
6. Comenzi și Oferte de servicii
Designerul caută elementele care vor întregi design-ul spatiului tau. Timpul dedicat acestei cercetări va depinde de constrângerile specifice ale proiectului tău. Această fază include cereri de ofertă, urmăriri, comunicări și posibile călătorii. Pentru o piesă de mobilier personalizată, designerul va lucra îndeaproape cu echipe specializate, asigurând monitorizarea constantă de la design până la finalizare.
7. Urmărirea de șantier
Pentru că ne gândim la proiectele clienților noștri ca și cum ar fi ale noastre, includem întotdeauna în contract vizite de șantier (numărul lor se decide pentru fiecare proiect în parte, în funcție de nevoi). Nu ne place să facem proiecte pe care nu le putem implementa și față de care nu suntem responsabili. Vizitele de șantier se stabilesc de comun acord, de obicei în etapele esențiale (de exemplu la demararea lucrărilor de instalații electrice sau sanitare).